Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-05, 00:40 #23
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Snälla, kan någon bekräfta att "Relevansa admin" inte representerar företaget Relevansa AB. Inget företag kan väll ha så dålig koll på kundrelationer och PR?

Skadan som "Relevansa admin" orsakat företagets förtroende genom sina inlägg är ju många gånger värre än de påståenden redrum kommer med.

För att komma med ett exempel, har raden "Webgains är det oseriösaste skitföretag som finns." i min signatur(jag vet, inte så seriöst). Blev mäktad irriterad efter att blivit både spammad av företaget, haft säljare som försökt lura en och påståenden på deras webbsida som inte stämmer. Men en representant för företaget kontaktade mig efter att ha sätt min signatur, frågade vad som gick fel och lovade att åtgärda problemen. Jag är fortfarande inte speciellt förtjust i webgains men känner att det börjar bli dax att ändra signaturen, de visade respekt och lyssnade på mig. Om de däremot hade gjort som "Relevansa admin" och kallat mig lögnare och oseriös hade det bara gjort mig mer förbannad... Få företag tjänar på att kriga mot sina potentiella kunder...

EDIT:

Citat:
Ursprungligen postat av digi Visa inlägg
Tänkte skriva ett långt inlägg här, men jag orkar inte. Att försöka förklara fördelen med att bemöta kritik (oavsett om den är befogad eller inte) med en trevligare ton verkar inte gå in.
digi: Ditt inlägg var för övrigt det mest seriösa och konstruktiva i tråden. Att "Relevansa admin" inte kan bemöta det säger en hel del...

Senast redigerad av pontus den 2011-10-05 klockan 00:43 Anledning: Bemöter nytt inlägg från d....
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat