FAQ |
Kalender |
2008-12-29, 22:55 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är ute efter en svensk betallänk hos en leverantör där kunden inte behöver registrera sig.
Payson verkade det som kunden var tvungen att ragistrera sig på? Jag ska sälja en tjänst för runt 1500kr med bra marginal på så om det kostar 10% spelar ingen större roll... Tack på förhand! |
||
Svara med citat |
2008-12-30, 11:36 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
http://www.internetgirot.se/betala har jag för mig inte kräver registrering.
|
||
Svara med citat |
2008-12-30, 11:40 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jo det är ju fruktansvärt avancerat att registrera sig hos payson "användarnamn och lösenord" hmm....
|
||
Svara med citat |
2008-12-30, 11:43 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I vår butik använder i vi Payer som kortbetalning, fungerar galet bra och de har varit till stor hjälp när misstänkta bedrägerier funnits. Rekommenderar varmt! |
||
Svara med citat |
2008-12-30, 12:06 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Allstars: Tack! Ska kolla upp detta närmare. |
||
Svara med citat |
2008-12-30, 12:40 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Dessvärre saknade internetgirot betallänk...
Ska kika på Paypals lösning kanske. |
||
Svara med citat |
2008-12-30, 16:16 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror knappast att om du ska sälja en tjänst för 1500kr skulle spela nån roll om du väljer payson med en betallänk, än mindre om det är nått exklusivt och det verkar det ju vara. För övriga massprodukter så kan payson vara jobbigt att använda, men ändå så är det inte det primära om man erbjuder nått bra. "Payson är otroligt tröga/osmarta som inte bygger in inloggning/registrering/betalning i samma moment slkulle nog bli störst i Sverige isåfall"
|
||
Svara med citat |
2008-12-30, 16:20 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-12-30, 17:15 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vore kul att se någon verklig statistik över just det ni beskriver, att kunder skiter i att handla en produkt som de just lagt en del tid på att söka upp och lägga i varukorg och bestämt att de vill betala för bara för att de måste registrera sig...
Låter rätt långsökt tycker jag.
2008-12-30, 20:09 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu tror inte jag att mina våra kunder kommer hoppa av om de kommit så långt. Det vi skall sälja är en tjänst och om kunden verkligen behöver den så kommer de att orka registrera sig. Min syn är dock att registrering är en tidstjyv och vi har inget behov av informationen om våra kunder som en registrering består av. Vi vill bara ha deras pengar så vi kan utföra arbetet. Tråden spårade ur en smula. Min fråga kvarstår: Jag är ute efter en svensk betallänk hos en leverantör där kunden inte behöver registrera sig. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|