FAQ |
Kalender |
2013-04-24, 01:08 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej efter ha spenderat mycket pengar och tid på min mat och recept sajt matbild.nu vill jag ha mer trafik till den men hur?
Lite info om sidan Det finns flera tusen unika recept som inte finns hos någon annan svensk recept sida. Här kan man posta sina matbilder/matspottings Sökmotor för att hitta någon restaurang från en av sveriges största restaurangs lista med runt 15000 restauranger listade. Man kan filtera genom att välja län/stad. till exempel om man väljer stockholm och skriver kebab så kommer upp alla kebab restauranger i området med telefon nummer och adress osv. Medlemmar får köra fb connect eller bara bli medlem genom systemet och posta sina matbilder och recept. Forum. Artiklar om mat/diet. |
||
2013-04-24, 01:36 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En wordpress-sida med ej modifierat tema och stulna översatta recept. Sidan validerar inte och det finns inte en enstaka inlänk till sidan.
Gör om, gör rätt |
||
2013-04-24, 02:14 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kissade nästan pa mig av skratt nar jag läste de hysteriskt roliga gtranslatade recepten
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
2013-04-24, 02:19 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
2013-04-24, 02:29 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tolkar det som att han har spenderat mycket pengar och tid på hans mat. Dvs att käka mycket och dyrt och kanske lite för lite på själva kodningen
|
||
2013-04-24, 02:37 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
haha jaa detta var kul!
Men om vi ska prata lite om hur du skall förbättra trafiken, så krävs det att du tillför något unikt och bra för att besökarna skall stanna kvar på sidan, återvända tillbaka till sidan, och berätta om sidan till sina vänner. Där ramlar tyvärr sidan pladask.. idén med sidan är säkert bra, men sidan i själv är inte bra! Du behöver investera i både en programmerare och designer! |
||
2013-04-24, 02:50 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Känns som att bara dumma oseriösa medlemmar postar mest här. Ni får bara prata om seo och inget annat tack.
|
||
2013-04-24, 02:53 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
2013-04-24, 02:54 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
2013-04-24, 03:26 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du har dessutom misslyckat att sätta in google-site-verification korrekt, det kanske vore ett första steg. Då får du dessutom bort " /> som ligger högst upp på sidan. |
|||
Stängt ämne |
|
|