Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kassaklossar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-05, 23:15 #11
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
Skärmar vid kassorna finns på flera ställen i Örebro. Jag vet om Willys Marieberg och ICA under Krämaren. Det är lite stökigt vid kassan när de är där så man skyndar sig gärna ut.
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-14, 00:19 #12
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Jag skulle kunna tänka mig att om exempelvis Lastbryggan fick lägga dit dildos med lastbryggan.se tryckt på som "kassaklossar" så kanske någon skulle kunna trilla in, för glömma av det skulle dom inte.

Annars ser jag enbart dom som påminnare om produkter i direkt närhet exempelvis Triss eller tuggummi.
serial är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-14, 00:33 #13
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Originally posted by serial@Mar 14 2007, 00:19
Jag skulle kunna tänka mig att om exempelvis Lastbryggan fick lägga dit dildos med lastbryggan.se tryckt på som kassaklossar så kanske någon skulle kunna trilla in, för glömma av det skulle dom inte.
Annars ser jag enbart dom som påminnare om produkter i direkt närhet exempelvis Triss eller tuggummi.
Jag tror att kassaklossarna för att verkligen ge resultat ska ha en annan form än de vanliga pinnarna. Någon affär hade som små skyltställ, självklart tittade jag lite extra om inte annat för att det var just annorlunda. Dildos vet jag inte om de är optimalt förutom om de säljs i kassan av kassörskan, men t.ex en lite större bild på en trisslott, Expressens geting eller en Duracellkanin skulle nog öka försäljningen. Håller med om att produkten som annonseras bör finnas i kassan eller omedelbart efter. Reklam för en McDonaldsmeny eller en mobiltelefonbutik kan ju funka som en trigger ifall dessa är inom synhåll eller på vägen ut. Görs reklam för något som ligger inne i butiken blir det mindre effektivt eftersom kassaklossen behövs när de är kö och då är sannolikheten liten att jag löper iväg för att komplettera.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017