FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker trots allt efter den korta nertiden ändå att det var snyggt jobbat av Binero och det märks att dom ligger på för att kunna erbjuda det bästa webbhotellet, själv har jag Binero som mitt största föredöme just nu för min egen verksamhet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan bara hålla med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur lång nertid rörde det sig om totalt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kjette, berätta för mig hur jag ska säkerställa mina sajter om sådant här händer?
Kan jag ha en egen DNS som tar hand om mina domäner när (om) Bineros går ner? Kan den hämta från Bineros regelbundet för att jag bara ska behöva administrera på ett ställe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är inte relaterat till driftstoppet; men upptäckte dock en annan "rolig" liten grej.
Jag kom ej in på databasen, PHP spottade ut info om att den ej kunde ansluta till mysqldatabasen. MySQLen var igång, stod att lösenordet var fel. Skickar mejl till support och får något till svar i stil med "det är en bugg som händer lite då och då, lösenordet sätts till null". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi hade även idag samma problem med att sajten inte kunde nå mysql-databasen. Vi hade inga problem att nå den via php-admin och sajten i sig var uppe. Vi kör windowskonto med asp.net. Har inte gjort något speciellt med vårt konto, medans jag satt i telefonkö till supporten så hoppade den igång igen. Väldigt mysko.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har felanmält, det återkom nämligen igen för ca 15minuter sen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|