FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Går i tankarna att köpa in ett flipperspel till verksamheten när vi flyttar in vårat kontor.
Frågan är då om skatteverket kommer godkänna det eller får man pynta från egen ficka tro ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sedan undrar jag om du vill jobba på ett kontor eller på en fritidsgård? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Driver du inte en spelhall får du gärna motivera vad ett flipperspel har med "intäkternas förvärvande" att göra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min gamla arbetsgivare fick "ärva" bl.a. ett sånt från det Framfabkontor de tog över så visst är det ok. Sen om det är personal- eller kundvård kan man ju fråga sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=4YA9Q...eature=related |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jobb ska blandas med nöje anser jag för att få en arbetsplats som man verkligen trivs på ! Detta kan göras utan ett flipperspel så klart men det skulle höja stämningen oerhört, har du tagit en titt på hur google sätter upp sina kontor? ![]() Update: Missade din kommentar daniel_ du var snabbare än mig Senast redigerad av inpbox den 2011-04-15 klockan 12:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har jobbat på framfab, där hade vi massor av leksaker och sånt. Bland annat flipperspel. Jag har dessutom varit på rätt många kontor som har flipperspel.
Själv tycker jag att en stunds flipperspelande är en grymt bra sak för kreativiteten. Man släpper alla tankar på annat för en stund och bara ser till att klå highscore. Att ha ett flipperspel på kontoret ökar produktiviteten (enligt mig) och borde vara en självklarhet! Har själv haft flipperspel på kontoret, men det var mitt privata ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||